joi, 15 octombrie 2009

Pregătiri de Halloween?

Aseară ne-am văzut.
Am ajuns acasă cu-o foame de lup. Pe cuvânt că aşa simţeam. Şi eu, lupul, cu gura plină (da, da, nu e frumos, ştiu...), am plănuit cu ea, prietena mea, să ne vedem. Noi două, tatăl frunză şi pruncii. Adamescu era la job. Ghinionul lui. Data viitoare.
.................................................
Frunzele-s la somn. Somn dulce şi pufos.
Le trezesc? Hai să le mai las puţin. Puţin de tot.
Îmi termin masa şi intru în dormitor.
Frunzele dorm frumos. Pupă mama pe ele!
Nu dă niciuna vreun semn că m-a simţit intrând.
Încerc să fac un scenariu şi să le trezesc uşor. Dar, gura mă ia pe dinainte şi spun: "Vin Luca şi Ilinca!!" (nu prea tare, încetişor, să nu sperii cuminţeniile adormite).
BANG!
Roxana e în picioare.
Oana se întinde instantaneu cu fond sonor: IUPIII!!!
Gata. Le-am trezit.
.................................................
Vine gaşca.
Fericire. Îmbrăţişări.
.................................................
Părinţii sunt exilaţi (sau se auto-exilează) în bucătărie.
Ce bine e! Bârfim. Plănuim. Povestim. Bem must şi suc. Unii fumează. (Nu spun cine.)
Copii se joacă. Frumos. Că aşa ştiu ei patru să se joace. Frumos.
.................................................
Chiar mă întrebam ieri când se sărbătoreşte Halloween-ul.
Să fiu sinceră, habar n-am. (Parcă pe la sfârşitul lui octombrie.)

Dar cred că pruncii ştiu, că de-asta au dat iama prin şifoniere.


Ia uitaţi-vă ce avem aici :

"Prinţesele Roz-Bombon" Oana şi Ilinca
(vă rog să observaţi accesoriile şi papuceii cu toc):


Alte două "Prinţese Roz-Bombon" (de data asta Roxana şi Ilinca),
o răţuşcă şi-un dinozaur (autodeclarat):

Şi tot ei:

.................................................
De remarcat că nicio altă jucărie nu a prezentat interes.
Plecarea musafirilor s-a lăsat cu bis-uri. Mai multe.
De suferit a suferit Ilinca la final. O mică tragedie cu scop de a impresiona o mamă obosită. N-a funcţionat. A trebuit să plece acasă. Plângând. Draga de ea!
Iar la final Oana a spart o cană. PLICI. (Ca-n poezia cu Nicu. Sau Nelu. Nu mai ştiu.). UPS!
.................................................
Încă o seară frumoasă.

6 comentarii:

tetris spunea...

Sa va traiasca! Tare simpatici sunt!

Ana-Maria spunea...

Dana,fa-ti un update la Haloween...ca sa sti cand se serbeaza!:))))
Mah,frumoase-s mandrele voastre!
Iar pe Luca sa nu il recunosc,zau asa...cat a crescut!ptiui,sa nu le fie de deochi!

ileana spunea...

Pai Ilinca a urlat la plecare, pe drum si acasa pana cand i-am umplut guritza aia plangacioasa cu mancare :))
Pe drum am dus-o in brate acasa, mai aveam putin si lesinam. Daca o duceam pe jos, riscam sa o las acolo, tavalindu-se pe jos de nervi ca n-a stat decat 2 ore jumate la joaca :))
Multumim de gazduire familiei frunzelor,
Dnului frunza nu-mi vine sa-i spun asa, pe bune :))

ileana spunea...

Ah, apropo, io am fost aia care a fumat :)) Si dnul frunza, of course.
ma simteam cu musca pe caciula, trebuia sa recunosc :))

Danae spunea...

Io ziceam sa nu te dau de gol la domnul tau. Ah, ce ne mai "domnim" noi barbatii.
Da' de ce sa nu-i zici asa? Frunze la 100 kile nu-s?

alina spunea...

ce frumos de voi ca va aveti!!! super! :)

Trimiteți un comentariu