miercuri, 7 octombrie 2009

Leapşa frunzelor

M-am gândit eu că mi-ar plăcea să ştiu ce răspunsuri dau frunzele mele la întrebările din Leapşa găsită pe blogul Gabriellei.
Aşa că aseară mi-am luat un creion şi-o bucată de hârtie şi m-am dus în camera frunzelor.

Pe Oana am găsit-o cocoţată în pat, în pijamale, aşteptându-mă să apar cu povestea promisă.
- Haide să-mi răspunzi la nişte întrebări. Vrei?
- Da. Şi brusc a devenit serioasă, de parcă eram la un interviu pe bune. Dar unde îţi trebuie? La servici? E important?
- O să-ţi placă. Ne jucăm puţin.
Şi... iată ce a ieşit:

1. De ce a făcut Dumnezeu mamele?
Oana: Ca să aibă grijă de copii.
2. Cum le-a făcut Dumnezeu pe mame?
Oana: Prin ceva... printr-o vrajă.
3. Din ce sunt făcute mamele?
Oana: Din corp.
4. De ce crezi că te-a dat Dumnezeu mamei tale şi nu altei mame?
Oana: Fiindcă aşa a ales. (Punct.)
5. Ce fel de fetiţă crezi tu că a fost mami?
Oana: Frumooooooaaasssssăăăă (cu un zâmbet laaarg... Trebuie să mărturisesc că Oana mereu îmi face complimente, convinsă că are cea mai frumoasă mămică din lume.)

Apoi a apărut şi frunza cea mică, şmecheroasă, ţinându-şi biberonul cu lapticul de seară abia primit de la tati atârnând într-un colţ al guriţei. Curioasă.
Aşa că am continuat interviul meu premeditat:

1. De ce a făcut Dumnezeu mamele?
Roxana: Ca să aibă copiii mame.
2. Cum le-a făcut Dumnezeu pe mame?
Roxana: Din carne.
3. Din ce sunt făcute mamele?
Roxana: Din carne! (Dând din cap de câteva ori, semnificativ, ca să întărească convingerea ei încă de la precedentul răspuns.) Uite, vezi, şi eu sunt făcută tot din carne. (Şi-mi întinse sub ochi mânuţa ei mică, de frunzuliţă.)
4. De ce crezi că te-a dat Dumnezeu mamei tale şi nu altei mame?
Roxana: Fiindcă m-ai iubit. RĂU!
5. Ce fel de fetiţă crezi tu că a fost mami?
Roxana: Părinte. (Aha!)
................................
- Acum ne citeşti povestea?
................................

4 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Hahahaaaa....extraordinare!Tzuc frunzele smechere!Vai,ce copilute istete!:))
Zau de nu ma faci sa iau si io leapsa asta...:))))

alina spunea...

Bravo, frunzulitelor, v-ati descurcat tare frumos!

Unknown spunea...

super dulci frunzulitele tale!
am comentat ata de tarziu pentru ca am avut o problema cu comentariileee.
acum vad ca s-a rezolvat.

Svea spunea...

Ai nişte frunzuliţe pe cinste! Îmi place mult să vă citesc! (svea)

Trimiteți un comentariu