miercuri, 14 octombrie 2009

Frunzele şi concursul

Participăm la un concurs.
Norocul meu. Da. Asta pentru că aseară, în loc ca frunzele să ne înnebunească din motive de plictiseală şi stat în casă pe o vreme turbată, am avut un motiv foarte apreciat de a le ţine ocupate. Au pictat. "Flori de toamnă".
Oana: - Eu ştiu care sunt florile de toamnă. Sunt crizantemele.
Roxana: - Daaa, şi eu ştiu.
Oana: - Ai învăţat la grădi?
Roxana: - Da.
Oana: - Mamiii, şi Roxana a învăţat despre florile de toamnă.
Mami: - Minunat. Acum pictaţi-le.
Oana: - Crizantemele au multe petale şi sunt de toate culorile. Aşa vreau să le fac, mami.
Roxana: - Şi eu. Şi eu.
Mami: - MI-NU-NAT!

Totul a durat peste două ore, cu pregătiri, întrebări, fruntiţe încruntate de concentrare, limbuţe între buze şi ochişori sclipind de fericire.

Oana: - Uite aşa ne-a învăţat doamna. Mai întâi facem conturul în creion.

Oana: - Şi nu punem multă apă. Doar multă culoare. Să iasă frumos colorate. Ai văzut ce frumoase au fost desenele colorate ale copiilor de la concurs. Vreau şi eu să fac un desen colorat.

Oana: - Am făcut ramă.
Mami: - Chenar.
Oana: - Da, chenar. Acum colorez toată foaia. Crezi că e frumos?
Mami: - Foarte frumos.
Oana: - O să le placă?
Mami: - Sigur că da.
Oana: Zâmbet mulţumit şi concentrare maximă.


Roxana: - Şi eu îl fac colorat. Uite.

Roxana: - Are multe culori. Şi fac şi eu chenar. Ca tine, Oana.

Roxana: - Culooooaaaareeee. Şi chenar. Pot singură.
Oana: - Mami, uite ce frumos pictează Roxana.
Mami: - Da, foarte frumos.
Oana: - Bravo, Roxănica! Să faci şi contur. O să te învăţ eu.
Şi a învăţat-o.


Iar acestea sunt picturile de care toată familia a fost tare mândră.


Aşa că au tronat în sufragerie, pe un raft din bibliotecă toată seara şi toată noaptea. Iar de dimineaţă au fost alintate şi din nou mult apreciate.
Şi abia aşteptăm noua temă a concursului.
În rest nu par interesate de altceva legat de concurs.
Nu-i nimic dacă nu câştigăm.
Eu zic că e de bine.

12 comentarii:

adra_bell spunea...

Doua ore si doi copii concentrati?! Inseamna ca exista speranta:D
Bafta multa la concurs nazdravanelor!

ileana spunea...

Ce talentate fetele astea ale dvs, doamna. Oare eu o sa vad asa talent la ai mei? :D nu prea cred...

Ana-Maria spunea...

Sunt foarte frumoase!Fetele tale au talent,cu adevarat!
Daca ai gasi undeva un laminator,sa le infoliezi si sa se pastreze mai bine...
Bravo frunzulitelor,ca-s tare talentate!Si succes la concurs!

Anonim spunea...

Felicitari Dana, pentru antrenarea fetelor! Eu clar ca nu reusesc cu Silvia...ieri cand a auzit ca TREBUIE sa picteze flori, a zis ca nu vrea :(.
Azi merg sa iau acuarele, poate o mobilizez azi dupa cursul de desen...

Danae spunea...

Adrabell, daaaaa. Două ore. A fost senzaţional. Mă rog, minus bluzele pictate, acuarelele scurse pe jos şi maldărul de şerveţele consumate. Dar mie mi-a plăcut.

Ileana, haide, haide. Ce? Parcă vreo frunză are habar de toate speciile de dinozauri, aşa, ca Luca?!

Ana, buna idee. Gasesc minune de-aia.

Si multumim!

Danae spunea...

Mihaela, ar fi pacat sa nu participe Silvia. E cea mai talentata. Din punctul meu de vedere. Oana i-a dat 10, sa stii. Spune-i asta, poate o va impulsiona.

Cris spunea...

minunate frunzele! cum se ajuta ele...

http://talentedenazdravani.ro/t

Anonim spunea...

Dana, nu stiu daca o incurajeaza cu ceva, dar am sa-i spun :). Cine stie...dar sunt hotarata sa discut azi serios cu ea si sa o conving. Nu pentru puncte, ci pentru ca e ceva interesant care trebuie sa-i capteze atentia...

Svea spunea...

Talentate şi hărnicuţe frunzuliţe mai ai! Reuşite desene, ce mai, cum să nu fie mândre?! (svea)

Anonim spunea...

Bravoo, foarte frumoase desenele...m-am uitat si pe site la concurs...desenele lor chiar ies in evidenta. Foarte frumos "potrivesc" culorile. Va pup si bafta

Anonim spunea...

Fff frumoase desenele. Bafta la concurs. Numai copilasi talentiati pe-aici ... poate se ia virusul!! Asteptam si speram!!

papadie spunea...

Frumos. Bafta!

Va tinem pumnii si pumnisorii:-)

Trimiteți un comentariu