vineri, 30 octombrie 2009

La grădi

Nu e aşa că v-ar plăcea să fiţi o musculiţă şi să vedeţi ce fac odraslele la grădi?
Eu sigur m-am întrebat de mai multe ori ce minunăţii or fi făcând frunzele acolo.

Şi...
Iată că ieri educatoarea Roxanei le-a făcut mai multe poze.
Astăzi le-am primit pe cele care mi-au fost dedicate.

Au avut un spectacol de teatru. De păpuşi.


Urmează un joc care-i place fiică-mii tare mult. Ceva cu un Făt-Frumos şi "Cosânzana".


Aha. Iată-i.
(Nu e cu Vlăduţ... Nu l-a ales pe Vlăduţ, mi-a spus aseară cu tristeţe. Dar încă n-am aflat de ce. Hmmm. Aflu eu.)


Ups. Ce faci, fata mamii???


La prânz. Io-te, dom'le că mănâncă.


Aha. Au avut şi-o sărbătorită. Chef, adică. Tort şi suc. Yammy!


5 comentarii:

ileana spunea...

ce-si mai pune si roxana poalele-n cap... :))
foarte frumoasa inistiaviva doamnei de a le face poze in timpul zilei.

Danae spunea...

COSÂNZANA mamii, COSÂNZANĂ!

Ana-Maria spunea...

Ce inspirata a fost doamna sa le faca poze....bravo ei!
Cat despre fata mamii cu poalele in cap....no comment!Este absolut total de dulce si scumpa!:))
Pana la urma care e treaba cu Vladut?:)

Anonim spunea...

Frumos gestul educatoarei! Iar Roxana e o scumpa...Pupam cu drag!

Unknown spunea...

super draguta ideea educatoarei.
iar despre fata "deliciu-supliciu".
pupicei

Trimiteți un comentariu