vineri, 19 martie 2010

Vine, vine?

Străluceşte soarele. Au anunţat vreo douăzeci de grade în weekendul ăsta. Pupă mama pe ele. De grade. Le aştept de mult. Le plimb puţintel şi cu maşina la noi la curte, fiindcă e musai să-mi pun flori în grădină.

Vine, vine primăvara!
(Sper. Atât îi trebuie iernii s-o mai prind pe-acilea până prin decembrie. Hai, noiembrie, mă rog.)

Şi în ton cu soarele şi cerul senin de-afară, am primit un premiu de la Mihaela. Am primit un premiu! Am primit un premiu! Am primit un premiu! Mulţumesc mult!
Şi e taaare frumos. Ia priviţi:


Premiul acesta are reguli stricte. Adică:
1: Să postezi premiul!
2: Să oferi premiul la 12 prieteni!
3: Să afişezi linkul lor!
4: Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor!
5: Să scrii din partea cui este premiul!


Premiul eu îl ofer cu drag tuturor celor care doresc să-l preia. E foarte frumos şi parcă aduce un zâmbet de încântare. Am dreptate? Cris, Lili, Amira, Mamiţuni, Oana 1 şi Oana 2, Albinuţa, Cristina, Laura, Oanamada, Florina, Raluca, ce părere aveţi? De acord?

7 comentarii:

Ralu' spunea...

Ehei, de cand astept si eu primavara aia... Azi e soare si se topeste zapada din curte, iuhuuuu! Sper ca de tot :)

Liliana Moise spunea...

Ma simt onorata. O iau si-o pastrez la ierbar. Si in fiecare zi cand o sa deschid, o sa-mi amintesc ca cineva mi-a daruit PRIMAVARA!
Pupici.

Lala spunea...

Multumim.azi avem si noi o zi primavaratica. In sfarsit!

Anonim spunea...

multumim foarte mult.Pupam frunzele mititele si pe mami a lor.

oana spunea...

Multam de premiu!...Primavara frumoasa la toata lumea!!!

Albinutza spunea...

Dana mlt pt premiu, si pt grija. Am fost intr-un concediu, singurica, o sa postez poze si comentarii

Danae spunea...

Sa va fie de bine, dragele mele.

Trimiteți un comentariu