marți, 9 martie 2010

Mărţişoare în plic

Am apucat uneori să vă spun cât de încântată sunt eu de faptul că frunzele mele participă la concursurile de pe Talente de Năzdrăvani. Uite-aşa parcă serile de iarnă n-au mai fost atât de lungi şi trebuie să recunosc că m-am bucurat de fiecare dată împreună cu ele de plăcerea lucrului cu creioanele colorate, cu acuarelele, hârtia autocolantă sau cariocile din dotare.

Inimoasa Cristina, cea din spatele Talentelor, a avut săptămânile trecute o idee care a prins teribil la copii. Mărţişoarele pe care s-au chinuit (de-adevăratelea!) să le confecţioneze la una dintre probe au fost trimise către doi alţi năzdrăvani. Şi uite-aşa frunzele au ales ce mărţişoare vor trimite, iar mami le-a pus în plic şi ele au plecat către Flavia, Andrei şi Maria.

Au aşteptat apoi cu muuultă (măi, dar MULTĂ!) curiozitate să primească şi ele de la alţi copii mărţişoare. Ei bine, spre norocul nostru, în aceeaşi seară au sosit toate cele patru. Nu pot să descriu atât de exact încântarea lor, însă am reuşit să facem o mini-şedinţă foto, iar moacele frunzelor spun tot.

Oanei i-au sosit două mărţişoare delicate şi speciale: de la Andra (cea mai simpatică năzdrăvană roşcată)

Vă place?

şi de la Alex din Iaşi, cel mai isteţ şi mai serios puşti de şase ani şi jumătate, aş spune.

Ei?! Superbă, am dreptate?

Iar aceasta este o felicitare pentru mami de frunze de la super-mami de Andra şi Radu. (Mersi, doamnă!)


E rândul meu! E rândul meu!
Logic, Roxana s-a băgat în pozele soră-sii.



Deci, Roxănica - frunza cea mică, băftoasă şi ea, a avut noroc să primească două mărţişoare tare-tare simpatice.
Unul dintre ele, de la Silvia din Suedia a sosit într-un plic ce a făcut furori.


Ce a fost mărţişorul? Cea mai reuşită broscuţă cu paiete pe care am văzut-o. (Se vede cât e de mândră frunza, da?)


Iar de la Flavia, năzdrăvana aceasta foc de frumoasă,

Ce frumoasă este prrrietena mea!

a primit mărţişorul-puişor "cel mai drrrăguţ".

Uite ce punguliţă am. Sâc!

Şi, ca să nu uitaţi, priviţi din nou!
Sunt ale meleeeeeee!!!
Se vede bine?
P.S. Eu vreau să pup mămicile talentaţilor şi pe Cris. Mulţumiiiiiimmmmmm!!!

7 comentarii:

Cris spunea...

inutil sa spun... am ramas fara grai!

multumesc!

Anonim spunea...

Roxana, Silvia se bucura tare mult ca iti place broscutza lucrata de ea. Nu stiu daca se poate dezlipi cu succes de pe cartonas, dar daca da, se poate purta ca si medalion(sper sa tina chestiutza aceea de metal).

Va pupam, sa poarte fetele cu drag martisoarele.

Cris spunea...

apropo de medalion, miha, din ce sunt facute? ceva pasta pentru modelaj...? că eu am răsucit buburuza pe toate părtile :D

Danae spunea...

Cris, totul e perfect adevarat din ceea ce am spus. Esti de nota 10!
Mihaela, nici nu-ti spun cat de incantate au fost de broscuta. Un timp, Roxana nici nu vroia s-o lase pe Oana sa o atinga :) . Sa stii ca o s-o ajut pe Roxanica sa-si puna medalionul. Avem snur si cred ca va arata tare bine. O sa-i fac o surpriza.
Multumimmmm!!!

Cristina spunea...

Idei frumoase, copii talentati. Bravo!

Anonim spunea...

Cris, am scris cred si pe blog, e o plastelina speciala. Fetele sunt abonate la un pachet lunar pentru lucru manual. Vin tot felul de lucruri frumoase acolo, Diana lucreaza in mod special din el, numai ca eu am fost lenesa si ocupata sa o laud(daca ai vazut pe blog, eu cu Silvia am lucrat o data cutiutze de bijuterii)...ma rog, e tare fain pachetul si plin de surprize(azi a venit cu tema de Paste, facem puisori cu picioruse care se balangane...ei daca as avea eu timp...). Plastelina asta se usuca in 24 de ore si e asa poroasa si usoara...cum o vedeti. fetele au modelat impreuna un pasaroi :)...ma plang ca nu lucreaza amandoua impreuna...ei da o fac, dar nu la cerere :)).

Dana, scuze de off-topic...Va pup!

Danae spunea...

Mihaela, foarte interesant. Pup!
Cristina, asa este.

Trimiteți un comentariu