marți, 13 iulie 2010

PseudoJurnal de Vacanta 2010 (2)

Restanţieră fiind la completarea PseudoJurnalului meu, m-am remontat vitejeşte şi-am gândit o postare compactă, în care să vă povestesc eu, scurt-scurtuţ, cum s-au petrecut doar două dintre acele momente care vor deveni amintiri de-adus aminte peste timp.
-----------------------------------
Prima vară în care Roxănica a cutezat să încerce marea.
Mai întâi timid:


Apoi cu aere de mare cunoscătoare:

-----------------------------------
Curajoasele mamii, mari amatoare de senzaţii tari....
Adică... uite despre ce e vorba (mă rog, atât cât se poate înţelege din imagini), au vrut în baloane, pe apa unei piscine, în timp ce eu mi-am ros unghiile şi am jucat o bătută din picior, iar tatăl lor, a mestecat două ţigări pe post de terapie.




Ştiu, ştiu... nu se distringe mai nimic. Fir-ar!
-----------------------------------

LA MULŢI ANI, soţul meu!


-----------------------------------
Deocamdată atât.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu