joi, 15 iulie 2010

"Prea mult"

Aseară, copila mea de nici patru ani şi jumătate m-a întrebat:
- Mami, e greu să naşti copii? Te doare?

Şi acum sunt şocată.
Am încercat pe cât posibil să nu aibă niciuna dintre ele acces la informaţii care mi-au părut a fi "prea mult" pentru vârsta lor. Am sperat să le pot păstra pure pentru mai mult timp. Nu ştiu dacă a fost bine sau rău. Dar, presupun, a fost inutil.

Nu am aflat ce anume a provocat această întrebare. Nu a ştiut să îmi explice.

A trebuit să îi răspund, totuşi. I-am spus doar că nu, nu doare şi că este minunat să ai copii.

Încă nu sunt pregătită pentru cât de repede se desfăşoară viaţa...

4 comentarii:

tetris spunea...

Pregateste-te, vor veni intrebari mult mai ... concrete :)

O fi vazut ceva prin vreun film. Scenele cu nasteri in filme sunt destul de impresionante

alexandrescudaniela spunea...

Ma astept si eu sa imi puna intrebari capcana. Inca nu stiu daca e bine sa-i spun direct sau sa-l feresc. Este greu de stabilit fix ce tebuie facut.

Danae spunea...

Tetris, cred mai curand ca a auzit vreo discutie intre alte domnisoare mai maricele. De doua zile se intalneau in parc cu mai multe colege ale verisoarei ei de 11 ani si se jucau impreuna. Cine stie ce discutii a interceptat?...
La TV ele nu au acces decat la posturile cu desene animate, de aceea as elimina posibilitatea asta.

Dana, eu nu ma simt inca pregatita de astfel de intrebari "grele". Ar trebui, totusi, sa fac un pic de "antrenament". Cine stie ce urmeaza?!

Radu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu