miercuri, 23 martie 2011

Eu, Ghiocelul

Am deschis blogul după atât de multă vreme în care a stat şi m-a aşteptat. L-am regăsit prăfuit şi cam trist.
Totuşi, atunci când l-am redeschis, am zâmbit.
Din noiembrie... mda. Din noiembrie n-am mai scris nimic aici. Am revenit acum, odată cu primăvara. Sper... odată cu primăvara. Parcă-s un ghiocel. Eu, GHIOCELUL. Ha!

Iarna asta a fost... cum să spun ?... a fost... multă. Nu simţiţi la fel?

A fost şi plină. Plină de momente frumoase, pe care vreau să mi le amintesc acum.

Decembrie.
Am avut serbări. Serbări cu spiriduşi, cu luminiţe, cu beteală, cu zâmbete, colinde şi miros de brad.



Ne-am jucat cu zăpadă, ne-am dat cu săniuţele şi-am reuşit să facem chiar un mini-om de zăpadă. Avea şi mâini şi nas şi ochi, ba chiar şi nasturi avea.


Iarna asta a venit Moşul. A venit din nou, dragul şi bunul de el.
Ne-a adus cadouri, aşteptate sau nu, dar minunate. Cu siguranţă.



Deembrie-Ianuarie.
Apoi am fost la Braşov şi-am petrecut cel mai frumos Revelion dintotdeauna.
La mai multe!






Februarie.
Am sărbătorit-o pe frunza a mai mică. A împlinit 5 ani şi din acel moment se consideră "mare"... atunci când îi convine. În rest, e "încă mică".





Şi-am continuat să ne iubim între noi.



Aşa a fost iarna asta multă în Casa Frunzelor.

Acum vrem să ne bucurăm de primăvară.

12 comentarii:

tetris spunea...

Bine ai revenit!
La multi ani frunzulitei!
Si sa nu mai lipsesti atat de mult!!!

Bianca spunea...

Nu ti-am mai vazut demult frunzulitele si au crescut frumos.
Multa sanatate si fericire va doresc
pupici

Mamiţuni spunea...

Bine ai revenit!
La multi ani si sarbatoritei, si voua!

Danae spunea...

Multumim!

g.cojocaru spunea...

Bine ati revenit! :) La multi ani frunzei mici si multa sanatate tuturor!

Oana Dumitriu spunea...

Bine v-am regasit,frunzelor!Ne-a fost tare dor de voi!

Liliana Moise spunea...

Ooo, frunzelor, se pare ca v-ati ofilit toamna tarziu si acum, odata cu venirea primaverii v-ati pus pe inmugurit din nou. De data asta si mai frumos ca alte dati, si mai mari, si mai grozave.
V-am asteptat...chiar daca iarna a fost...multa.

ayandari spunea...

Mi-a fost tare dor de voi dragele mele, ma bucur mult de tot ca va revad...La Multi Ani frumoasei mai mici dinte frunzulite.Ce fetite mari ai, Danuto!va pupam cu mare drag si sa nu mai dispareti!

Danae spunea...

Multumim!!!

oanamada spunea...

Bine ati revenit frumoaselor! La Multi ani frunza mica-mare! :D

Cris spunea...

ia uite mai, si nu puteai sa dai un semn mai puternic ca ati revenit?

la multi ani!!

ps. ursii hiberneaza, frunzele nu :D

Tasha spunea...

CE FETITE FRUMOASE!!! Sa-ti traiasca!!!

Trimiteți un comentariu