joi, 3 decembrie 2009

Leapşă pentru starea de normalitate

Tetris mi-a trimis o provocare. Să fac o dedicaţie pentru normalitate.
În momentul acesta singura stare de normalitate mi-o inspiră sărbătorile de iarnă.
Gândul la Moş Crăciun mă face să mă simt bine.
De aceea dedicaţia mea este o sursă de gânduri bune, de zâmbete, de linişte, de lumină:

Voi toţi cei care aţi zâmbit privind obrajii Moşului, care aţi fugit cu gândul către cei dragi, cei care aţi simţit miros de brad şi de cozonaci, să ştiţi că vouă v-am dedicat spiritul sărbătorilor.
Daţi mai departe starea de normalitate!
Ana, Abramburika, Martha, Lala, Albinutzza ...

6 comentarii:

Anonim spunea...

preiau, preiau .. merci .. pupici!!!

tetris spunea...

Multumesc ca ai preluat-o si ai dat-o mai departe

Ana-Maria spunea...

Multam' fain,Danuta!Io-te ma duc sa o pun...:))

Danae spunea...

Tetris, păi, cum să nu. Se poate? Să vedem ce simt fetele că reprezintă normalitatea.

Petro si Ana, haideti, dragelor. Sa va prinda bine!

Martha spunea...

Multumim mult!!! E prima noastra leapsa si sunt foarte emotionata ;;) Preluam si postam pe blog :)

Danae spunea...

Ma bucur, Martha! Abia astept sa citesc.

Trimiteți un comentariu