marți, 14 iunie 2011

Grupa mare şi Clasa a doua??? Ei, na!

Care va să zică... se termină anul şcolar şi vine vacanţa! Cu ce tren o vrea 'mneaei, dar tare bine-mi pare că vine.

Pâş-pâş, mă strecor din nou pe blog.
A fost stresant anul acesta. Mă uit la frunze şi mă minunez de cât de măricele s-au făcut ele. Pupă-le mama!

Întrebată pe stradă ce grupă este, Roxana a răspuns cu mândrie că-i GRUPA MARE. La mârâiala mea mirată, a ţinut să completeze, apostrofându-mă: "Aşa ne-a spus DOAMNA să spunem de-acum. Nu mai suntem grupa mijlocie. Pe-asta am terminat-o!" Coooorect!
Măi, şi-a fost din nou o serbare memorabilă.


Oh. Iar Oana? Oana termină clasa I. Ooooohhhh! Joi avem serbarea şi acolo. Mărturisesc că probabil o să lăcrimez oleacă. Dar n-o fi bai, nu?

Adică, vreau să vă spun că mai avem un popas şi-apoi oprim la gară să aşteptăm trenul care vine cu vacanţa.

Voi nu?

6 comentarii:

Simona spunea...

Wow, ce fete mari aveti deja!!! Bravo! Si distractie maxima in vacanta! :-)))

Danae spunea...

Multumim! Numai bine si voua!

ayandari spunea...

ce bine ca a trecut anul asta lung si greu, in vacanta asta poate ne mai delectezi cu ceva scrieri pe blog, ca tare dor mi-a fost de voi frunzuliotelor.Felicitari si vacanta super frumoasa!va pupez

Cris spunea...

dana.
1. strecoara-te mai des pe-aici :D
2. daca grupa mare ti se pare ca suna ciudat, sa vezi cum suna "grupa pregatitoare", spusa fara 2 dinti...
3. cu clasa a IIa te inteleg perfect. ma ia cu fiori. sciup de 3 ori i san, fac cruce, zic un doamne-ajuta, sa fie mai usor ca anul asta!
4. pupa-le bine din partea mea, ca sunt frumoase foc!

Loredana spunea...

Bafta in noul an scolar frumoaselor tale!

Unknown spunea...

In this fashion my pal Wesley Virgin's tale starts with this shocking and controversial video.

You see, Wesley was in the army-and soon after leaving-he found hidden, "self mind control" tactics that the government and others used to get everything they want.

These are the same secrets tons of celebrities (notably those who "became famous out of nothing") and the greatest business people used to become wealthy and famous.

You've heard that you utilize only 10% of your brain.

Really, that's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

Perhaps that conversation has even taken place INSIDE OF YOUR own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind about 7 years ago, while driving an unlicensed, trash bucket of a vehicle without a license and in his pocket.

"I'm so frustrated with going through life paycheck to paycheck! Why can't I turn myself successful?"

You took part in those types of thoughts, right?

Your own success story is going to happen. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

Watch Wesley Virgin's Video Now!

Trimiteți un comentariu