miercuri, 2 iunie 2010

Furnicuţe, fluturaşi, floricele, albinuţe, gărgăriţe... Înfloresc grădinile!

Intră curajoşi sau timizi, împinşi de educatoare şi se aşează pe scăunele.
Sunt floricele, fluturaşi, furnicuţe, albinuţe şi gărgăriţe.
Vine vara!!!
Înfloresc grădinile!



Apare Soarele şi ....

... cheamă alături de el floricelele... care cântă, dansează şi spun poezioare dulcele tare...

... apoi apar în jurul lor doi fluturaşi drăgălaşi care ne povestesc cât de frumos e printre floricele (nu pot să uit primele versuri... Sunt un mic futuraş... moment de haz pentru sala întreagă, logic)...

... şi apar albinuţele care ne dansează şi ne recită şi ele, nişte dulcele delicate...

... după care vine momentul pe care-l aşteptam eu şi întreaga familie (fiindcă am fost mulţi, părinţi, surioară, două bunici şi-un bunic, adică famelie mare, nu aşa, oricum!):
Sosesc furnicuţele, hărnicuţele...

... ne cântă, ne dansează şi ne recită, care mai de care mai drăgălaşă...

... după care fii-mea rămâne în mijloc.
De ce râdeţi, fraţilor?
Nu a uitat să se ducă pe scăunel.
Nu! E furnicuţa cea mai importantă (cum a spus, mândru, tati), ia să vedeţi...
Apar greieraşii, dansează în jurul ei, iar frunza-furnicuţă, se unduieşte pe melodie ca o adevărată actriţă. Pupă mama pe ea!

... şi îl cert (în versuri) pe greieraşul-cântăreţ că nu e harnic ca şi mine şi nu se gândeşte că vine iarna cea geloasă...

Au sosit apoi şi gărgăriţele şi au au completat grădiniţa de vară.
Iar la final, a urmat surprizaaaa. Tortul!!!


Şi dansul de final:


Eu le mulţumesc din inimă celor două doamne educatoare! A fost perfect! Mai mult decât perfect! Copilul meu a fost atât de fericit un an întreg, încât nu pot decât să le port respect şi recunoştinţă.
Nu vreau să fiu siropoasă. Sunt sinceră, doar.


P.S. Mulţumesc, Cris!

9 comentarii:

Unknown spunea...

vai ce frumosi sunt. deosebiti.
sa-ti traiasca frunzele mari si frumoase. sa fie vesnic verzi si cu zambete pe chip. iar voi parintii sa va bucurati de ele

Cristina spunea...

Superb! In locul tau as fi tare mandra.

Albinutza spunea...

Bravooo Frunzulita-Furnicuta, v-ati descurcat excelent!! Cate batiste ai consumat?!:P Rad de tine, dar sapt viit vai de ochi mei:D

Paula spunea...

Foarte frumoasa serbarea. Se vede treaba ca s-a muncit mult la costume, decor, scenariu, regie...tot tacamul. Iar dansul de final..zici ca-s profesionisti :).
Felicitari copiilor, parintilor si doamnelor educatoare!

tetris spunea...

Dragut ii sta inconjurata de greierasi!
Sa-ti traiasca fetele si sa-ti aduca mereu bucurii!

Liliana Moise spunea...

Wow, deja au inceput serbarile??
Frumoasa frunza, frumoasa furnicuta, frumos cu totul, banuiesc ca si jocul scenic a fost excelent ;;)
Nu mai comentez nimic de costume...dar pot sa tac de uimire, doar.

Anonim spunea...

Minunat , frumos...mie mi-au dat lacrimile , Danuta draga...pentru ca am si motiv , asta e clar si pentru ca ai fost spectator la o serbare minunata , unde educatoarele chiar au muncit...si s-au straduit sa faca un spectacol extraordinar....Felicitari frunicutei!
P.S.Costumasele le-au facut parintii sau le-ati inchiriat?

Danae spunea...

Multumesc, fetelor!
Asa este, a fost un super spectacol. Am fost cu totii extrem de incantati.
La finalul spectacolului, dupa tort, au avut parte de petrecere. Abia am reusit sa le convingem sa plecam. Frunza a mai mare a concluzionat, incantata: ASTA DA PETRECERE!

Costumele au intrat in indatorirea parintilor, asa ca au fost fie costume inchiriate, fie cumparate, fie confectionate special de fiecare.
Din fericire pentru noi, Oana a fost tot furnicuta atunci cand era grupa mica, deci am avut bafta sa avem deja costumul, fiind facut la momentul acela.

Camelia M. spunea...

Foarte frumoasa serbare!
M-am emotionat!

Trimiteți un comentariu